PRGF-ENDORET® -  rychlé hojení tkání

Jako jediní v oblasti Vám můžeme od ledna 2016 nabídnou využití možnosti rychlého hojení po chirurgickém zákroku ve Vašich ústech.

Například po odstranění zubů moudrosti, kde často dochází k infekci a komplikovanému hojení s delším užíváním antibiotik, můžeme nepříjemnosti zredukovat na minimum.

Jde o technologii PRGF-Endoret®.  Šetrnou centrifugou získáme krevní plazmu, kterou je možno po zahuštění aplikovat na postižené místo.

Dále využíváme technologii PRGF-Endoret® při zavádění dentálních implantátů, augmentaci kosti a resekci kořenového hrotu zubů.

Jak tato metoda funguje ?

Princip je jednoduchý - před výkonem Vám odebereme malé množství krve, ze které získáme plazmu bohatou na krevní destičky a růstové faktory.
Za několik minut se vytvoří gelovitá sraženina, která se může také smíchat s materiálem na dostavbu kosti. Vzniklá směs se vloží např. do rány po vytrženém zubu, překryje se fibrinovou membránou, taktéž získanou z Vaší plazmy a rána se zašije.

Jaké jsou výhody ?

Díky absenci bílých krvinek je výrazně zkrácena zánětlivá složka hojícího procesu a díky tomu téměř chybí průvodní projevy, jako je otok a bolest. Díky obsaženým růstovým faktorům dochází k rychlému pronikání krevních kapilár (revaskularizaci) a regeneraci tkáně.
Rána se hojí mnohem rychleji, bez infekce a výsledkem je Vaše časná rekonvalescence a vznik kvalitní kosti i dásně v daném místě.

V případě zubních implantátů je prokázáno rychlejší a kvalitnější spojení povrchu implantátů s novou kostí.

U kostních dostaveb (augmentací), které jsou v místech s nedostatkem kosti pro zavedení implantátů nezbytné, jsou všechny zmíněné výhody technologie PRGF-Endoret® ještě výraznější.

Spodní obrázek ukazuje, jaké možnosti použití Vaší plazmy máme k dispozici :
tekutinu, koagulum, koagulum s augmentačním materálem a membránu

Vše je zcela biokompatibilní a bezpečné.

Ordinační hodiny
Objednejte se
Tel.: +420 515 225 202
Mobil: +420 605 556 672
Objednací formulář zde
Adresa
Havlík Dental Clinic s.r.o.
Fibichova 1043/4
669 02 Znojmo